Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Σκέψεις

"Σε κάθε απόφαση, η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις είναι η σωστή. Η επόμενη καλύτερη, είναι η λάθος. Η χειρότερη επιλογή, είναι να μην κάνεις τίποτα."  Α.Δ.

"Αν δεν σταθείς στα πόδια σου για κάτι, θα πέφτεις για το καθετί." Α.Δ.

"Όταν ο νους έχει κουραστεί, κάθε δράση απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. 
Για να ανανεώσω το νου, πρέπει να τον αποσπάσω από τις λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής και να βιώσω ένα διάλειμμα, μια μικρή αποστασιοποίηση και προοπτική από τις πράξεις και τις σκέψεις στις οποίες έχω εμπλακεί τόσο πολύ.
Μπορώ να καθήσω ήσυχα και να επιτρέψω στον εαυτό μου να ανέλθει πάνω από οτιδήποτε, κοιτάζοντας κάτω στον κόσμο μου με απόσπαση.
Είναι ώρα να ανανεώσω τον νου μου, προσφέροντάς του ένα διάλειμμα." Α.Δ.

Καθημερινά υπάρχουν πολλές προκλήσεις για την αποδοχή.
Όταν αποδέχομαι ότι οι άλλοι άνθρωποι έχουν διαφορετικούς ρυθμούς από εμένα,
μαθαίνω να αφήνω τα πάντα απλά να είναι!
Όταν προσπαθώ να διορθώνω του άλλους
τους επικοινωνώ ασέβεια για αυτό που είναι.
Το να παύσω να παρεμβαίνω στις πορείες των άλλων - εκτός κι αν μου το ζητούν - είναι προσφορά σεβασμού.
Είναι ώρα να κάνω πίσω,
να επιβραδύνω τις σκέψεις μου και να μάθω την τέχνη της αποδοχής. Α.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: